Uzaylılar Tarafından Kaçırıldığını İddia Eden İnsanlar

Şimdiye dek uzaylılar tarafından kaçırıldığını iddia eden pek çok insan oldu. İlk olarak 1961 yılında Betty ve Barney Hill büyük gözlü ve gri bedenli uzaylılar tarafından metalik bir diske götürülerek kaçırıldıklarını iddia ettiler. İkisi de gökyüzündeki garip bir ışığın kendilerini takip ettiğini söylüyor. İddialarına göre incelendiler ve anıları silindi. 



Bu olaydan 12 sene sonra Charles Hickson adında bir adam uzaylılar tarafından kaçırıldığını yetkililere bildirdi. Kaçırıldıklarını iddia eden aile bireylerinin hepsinin kolunda aynı yara izi vardı. Hickson kaçırılışını şu sözlerle anlatıyor: "Balık avlıyordum, daha fazla yem almaya hazırlanıyordum, bir ses duydum, başımı kaldırdığımda yanıp sönen mavi bir ışık gördüm. Calvin de gördü. Üstünde küçük bir kubbe bulunan 30 metrelik bir araç gördük. Zeminin hemen üstünde duran araçtan üç küçük yaratık ortaya çıktı. Adamlar aniden felç oldu, yaratıklar onları pençelerle yakalayıp yukarı çekti. Büyük bir göze benzeyen bir şeyle muayeneye maruz kaldık, sürekli mekanik bir ses duyduk." Sonra alındıkları yere geri bırakılmışlar. 


Yine 1973 yılında Calvin Parker adında 19 yaşındaki bir genç arkadaşıyla birlikte balık avlarken parlak bir ışığın üzerlerine doğru parladığını fark etti. Işıktan sonra hatırladıklarını şöyle anlatıyor: Üzerimize doğru gelen üç yaratık bizi uzay aracına doğru havalandırdı. Yaratıklardan biri beni muayene odasına aldı ve muayene masasının üzerine koydu, hareket edemedim. Kafamın sağ, sol ve arka tarafına dokundu. Daha sonra kadınsı bir yaratık belirdi. Bu yaratığın parmakları vardı, yanağımı sıktı ve parmağını boğazımdan içeri soktu, o sırada boğulmaya başladım ve telepatik olarak korkma, sana zarar vermeyeceğiz dedi. Geri bırakıldıktan sonra bu olayı şerif ofisine anlattı sorgu odasında sorgulandı, yalan dedektöründe test edildi.



2001'de Rylance kocası ve iki arkadaşıyla birlikte evdeyken, arkadaşları Petra aniden uyanıp salona girdiğinde, Amy'nin cansız vücudunu gördü. Amy dışardaki uzay gemisine doğru çekiliyordu. Olaydan 1.5 saat sonra telefonları çaldı. Bir kadın Amy'nin evinden 8 saat uzakta bir hastahanede olduğunu söyledi. 1.5 saat içinde Amy'nin oraya gitmesi imkansızdı.  

Bu şahıslar popüler olmak için yalan söylüyor olabilirler, olay gecesi çok fazla alkol tüketmiş ya da madde almış olabilirler ya da söyledikleri gerçek olabilir. İki kişi aynı anda aynı halüsinasyonu göremeyeceğinden bu ihtimal yoktu ama olası nedenler yüzünden söyledikleri dikkate alınmadı.

14 Yorumlar

  1. İlginç uzaylılar tarafından kaçırıldıkları hayal mi kuruyorlar gerçek mi söylüyorlar.

    YanıtlaSil
  2. Uzaylılara inanan biri olarak gerçekten hiç inandırıcı gelmiyor.

    YanıtlaSil
  3. Bu konuda bir çok belgesel izledim. Kimisi saçma geliyor kimisi de acaba 🤔dedirtiyor .

    YanıtlaSil
  4. Ganip bir dünyada yaşıyoruz. Kadim kitaplarda uzylılara ait rastladığım metinler olmadı ama, cinlerden bahsediliyor. İnsanın kendisi bir muamma zaten. Bu arada büyükşehirlerde iki günlük sokağa çıkma yasağı geldi de meydanlar bom boş. Hani derler ya in cin top oynuyor. Bir virüsle bütün insanlık sanki sınavda. İbretlik. Bir virüs bütün insanları dize getiriyor, soldan sağa, sağdan sola hizaya sokabiliyor vesselam.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel ve ilginç bir konu! Gazeteye aldım

    YanıtlaSil
  6. Ben inanıyorum böyle şeylere. Uzaylılar vardır ve gerçektir. Bizde de Mustafa TOPALOĞLU vardı sanki bir ara. :)

    YanıtlaSil
  7. Bu tarz konularda ikilemde kalıyorum ama inanmaya meyilliyim galiba :))

    YanıtlaSil
  8. Ben de var olduklarına inanan kısımdayım. Hatta basit bir tanıma inanıyorum sanırım. "Koskoca evren insanlar, hayvanlar ve bitkilerden ibaret olmamalı!" :)

    YanıtlaSil
  9. Abowww pek tırstırttırınç bişey bu. yaşamak istermiydim. >> ı-ıhhh

    YanıtlaSil
  10. Uzaylılara inanmıyorum ben ama okurken hafif bir tırstım umarım yokturlar.

    YanıtlaSil
  11. En tırstığım şey. Çok fazla bilim kurgu izledim inanıyorum ben gelip gezip gidiyorlar bence.

    YanıtlaSil
  12. Filmlerdeki gibi ışın kılıçları var mıdır aceba

    YanıtlaSil
  13. Ben inanıyorum şahsen, fakat özellikle Youtube'de takipçi kasmak için o kadar çok saçmalayanlar var ki işim ciddiyeti bozulmaya başladı.

    YanıtlaSil
  14. Mümkün bence onlarda gezegen var bir tek insan mı olacak

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski