Hepimizin Az Çok Sahip Olduğu Çocukluk Sanrıları

Şirinler köyü ve Şirinler gerçektir. Hatta Şirin Baba'nın deneyleri bile.


Hamileyken tuvalete giden kadının çocuğu tuvalete düşer. 


Bebek, hamile kadının karnının açılmasıyla çıkar.


Gök kuşağının altından geçince erkek olunur.


Ediz Hun ile Edison aynı insandır.


İki insan öpüşünce çocukları olur.


Tüm çekik gözlüler Çinli'dir.


Yerliler insan yer. 


Köpekler kedi yer.


Meyve çekirdekleri yutunca içinde ağaç biter.


Çocuklar büyüyünce mutlu olur. Oysa ki insan en çok çocukken mutludur öyle değil mi?




17 Yorumlar

  1. Ediz hun, Edison bende takılırdım çocukken :)

    YanıtlaSil
  2. yaa ediz hun edison olayı benim de kafamı karıştırmıştı minnakken :D

    YanıtlaSil
  3. Gülümsedim okurken.Gerçekten de çoğuna inanırdık bunların :)

    YanıtlaSil
  4. çocukken çoğuna inanırdım, evet :)

    YanıtlaSil
  5. Biz ne kadar saf çocuklardık. Şimdiki çocuklar gülüp geçer bunlara herhalde.😊

    YanıtlaSil
  6. Köpeklerin kedi yediği, Ediz Hun- Edison ve şirinler köyünün gerçek olduğu inandığım şeyler arasındaydı :))) Elinize sağlık çok sevimli bir paylaşım olmuş.- :)

    YanıtlaSil
  7. Çocukluk sanrıları hepimizde vardı tabii. Bende bunlar var mıydı hatırlamıyorum pek sanırım benim sanrılar daha başkaydı... Şu an unutmuşum hepsini...

    YanıtlaSil
  8. Harika bir yazı olmuş çocukluğum geldi resmen aklıma :)

    YanıtlaSil
  9. Bende gökkuşağı o gördüğüm zaman deli koşardım. Elinize sağlık güzel yazı.

    YanıtlaSil
  10. Bende bir ikisi vardı ama hiç hamilerin çocukları tuvalete düşer sanmadım sanırım köpeklerin kedi yediğinide :) neyse ama sandıklarımız mevcutmuş çocukluk işte ne yapcan :)

    YanıtlaSil
  11. Hamileler hiç tuvalete gitmiyor sanıyorum ben

    YanıtlaSil
  12. Gökkuşağına tüm çocuklar inanıyordu bence çizgifilmlerde masallarad falan da vardı. Gökkuşağının altından geçebileceğimden korkup fırına giderken yolu uzatırdım.

    YanıtlaSil
  13. Ediz Hun ile Edison'u karıştırmak mı? Hala karışıyor bende :D

    YanıtlaSil
  14. Hamileler tuvalete gidemez sanıyordum

    YanıtlaSil
  15. When a woman become a mom its wonderful experience. Kids are very cute and i really love them a lot. I have purchased many toys for their fun, like barbie dolls, RC toys, activity toys etc. girls toys

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski