Bin İnniyim

     Doğru okudunuz bugün saldıracağım kitle her kötülükten sonra ben anneyimci olanlar :) Bu kadın tipinin ve savunucularının klasik hareketleri var. Onlardan bahsetmek istiyorum.

     Trafikte haksızken böğür böğür bağırıyor, karşıdaki adam cevap vermeye kalkınca doğru konuş ben anneyim diyerek ağlıyor. 

     Kocası ne zaman fikirlerini söylemek istese ben sana 2 tane çocuk doğurdum diyor. 


     Bir çok hata yapıyor ya da bile isteye milletin canını yakıyor. Masum olan taraflar olanları anlatmaya kalkınca bir güruh savunucu da ama o anne deyiveriyor. 

    Geçenlerde kocasını 98 kişiyle aldatmış, çocuklarını da pek iplemeyen bir ünlünün magazin paylaşımı vardı. Büyük bir kitle altına size ne kadının ne yaptığından, onun X tane çocuğu var böyle konuşamazsın yazmışlar. Lan bu kadın 98 adamı birbiriyle boynuzlarken, çocuklarını iplemezken muhteşem bir kadın, muhteşem bir anneydi de bir sayfa olayı anlatırken mi kötü?Nasıl kafalar bunlar, hayret ediyorum. 

     Kimin nasıl yaşadığı beni ilgilendirmez. İstediği gibi yaşar. Herkesin ahlakı da düşüncesi de kendinedir. Kaldı ki ben kadınların her davranışı için kaç yaşındasın, evlisin, çoluklu çocuklu kadınsın utanmıyor musun böyle davranmaya tarzı söylemlere aşırı uyuz oluyorum. Belki de bu yüzden kadınlar bunu lehlerine çevirmeye çalıştıkça diğerlerine zarar veriyorlar. Ne bu kutsanmış mertebe mi? Allah tarafından size diğerlerinden üstün olmanızı sağlayan her türlü karanızı ak edecek bir şey mi bahşedildi? Haklısınız nasıl düşünemedim öyle tabi. Tahtta oturun, altın varaklı tepsilerde su için. Çocuksuz sefiller gebersin. Çocuğu olamayan insanları önemsemeden her yerde avazınız çıktığı kadar bağırın çocuğum var diye. 


     Annelik kutsal bir olay, doğum dünyanın en zor şeyi. Hele hele bir bebeği eğitip büyütmek işte o doğurmaktan daha zor. Tutup da bu kadar anlamı derin bir şeyi abuk sabuk bir hale getirmeyin. Rahmi olan ve bir erkekle birleşen (herhangi bir sağlık sorunu olmayan) herkes doğurabiliyor, çok da şey yapmayın yani. Tüm evlilerin bekarları evlenememiş sanması gibi çocuk sahibi olanlar da diğerlerini olamıyor sanıyor. İnsanlar evlenmek istemiyor ya da çocuk sahibi olmak istemiyor da olabilir. Hadi bakim biraz düşünün siz bunu sayın bin inniyimcilir. Adiyos.

4 Yorumlar

  1. Doğa ile ters düşenler mutlaka Tanrının gazabına uğruyor.
    Doğru yolda olmaktan başka çaremiz yok

    YanıtlaSil
  2. evet ya haklısın vallaa :)

    YanıtlaSil
  3. Bende sinir oluyorum ha her yerde öncelikliler.

    YanıtlaSil
  4. Anneliğin kutsallığını kullanıyorlar.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski