Onur Can Özcan


     

     Geçen yıl arkadaşıyla çektiği gülümse kadın videosuyla tanıdığım 21 yaşında bir müzisyen Onur Can. Üst üste o kadar çok dinledim ki hatırlıyorum tüm arkadaşlarıma göndere göndere ezberletmiştim şarkılarını. O kadar benimsendi, sevildi ki kısa zamanda, birileri şarkısını coverlayınca "bırak Onur Can söylesin, abi Onur Can'ın şarkılarını ondan başkası söylemesin" tepkileriyle karşılaşırdınız her videosunda.

    İşte o gencecik buğulu sesli güzel çocuk dün bu diyarları terki diyar etti. Öldü demiyorum çünkü yüreği güzel insanlara öldü demeyi yakıştırmıyorum. Sanki yok oldu dermiş gibi hiç var olmamış gibi. Bazı insanları tanımadan seversiniz, sizin gibi düşünmüş, sizin gibi hissetmiştir. Dinledikçe hah bak ben burada kendimi buluyorum dersiniz. Sizinle aynı yollardan geçmiş gibidir, tek fark o yazarken başkalarını düşünmüştür siz dinlerken başkalarını düşünürsünüz. Yoksa acı aynı acı.

     21 yaşındaymış diyorum kendi kendime. Daha hayatın başında. Kimbilir kimleri sevecekti, ne kahkahalar atacaktı, kaç beste daha yapacak, kaç kez ağlayacaktı.. Yeni yeni tanınıyordu bir de. Daha hak ettiği değeri bile alamamıştı. Sadece izleyenler olarak bu derece üzüldük, etkilendiysek ailesi ne haldedir kim bilir. Gencecik bir adam, bir anda hiç umulmadık şekilde veda ediyor sevdiklerine. Allah ailesine ve arkadaşlarına sabır versin. Zor, çok zor.

     Beni esas üzen ne biliyor musunuz? Herkesin arkasından methiyeler düzmesi. Ölmeden kıymet veremiyor muyuz biz insanlara ya? Bu kadar başarılı bir adamın her videosuna dislike atan adamlar da şimdi duyarlılık kasıyor. Yaşarken 60 bin takipçisi olan adamın öldükten sonra 110 bin takipçisi oldu. Ne anlamı var yok artık işte niye zamanında desteklemedik daha iyi yerlerde olamadı belki hayal ettiklerinin daha fazlasına ulaşabilirdi. İnsan düşündükçe üzülüyor.

     Keşfet Fm'in Onur Can Özcan'ın anısına paylaştığı şarkıyı dinlemenizi tavsiye ederim. Sevgiler.
   

2 Yorumlar

  1. Ölümünden bir kaç gün önce youtube'ta görmüştüm. Şarkılarını ölümünden sonra keşfetmek nasip oldu.
    Allah rahmet eylesin

    YanıtlaSil
  2. bende çok üzüldüm ya böyle insanlar ölmemeli

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski