Şahsiyet


   
     Başrollerini Haluk Bilginer ve Cansu Dere'nin paylaştığı puhu tv yapımı bir internet dizisi Şahsiyet. Senaryosunu Hakan Günday yazmakta. Yönetmeni ise son olarak Vatanım Sensin'de Tevfik karakteriyle izlediğimiz Onur Saylak.

     Dizi Puhu tv'de haftada bir gün yayınlanıyor. İzlemek ücretsiz üye olmadan ya da olarak izleyebilirsiniz. 14 Martta başladı aslında ama benim yeni fırsatım oldu başlamaya. İnternet dizisi olması nedeniyle ne zaman uygun olursanız o zaman izleyebiliyorsunuz ki bu benim gibi yoğun insanlar için şahane.


     Dizinin konusu ; emekli adliye memuru olan Ağah'ın alzeimer olduğunu öğrendiği andan seri katil oluşuna dek geçen süreci anlatıyor. Haluk Bilginer karakteri o kadar iyi aksettiriyor ki seyirciye adeta olay zincirinin içine giriyorsunuz.

     Negatif yönleri de yok değil. Kişisel fikrim Şebnem Bozoklu yerine daha iyi bir oyuncu bulunabilirmiş. Pek oyunculuğunu beğenmiyorum sahneleri olay dizisinin gerçekliğini yitiriyor sanki evet bak burda oynuyor diyorsunuz yaşıyor değil. İkinci rahatsız edici detay dizinin süresi. 1 saat. Bence hiçbir dizi 40 dakikayı geçmemeli. Aralarda kopukluk oluyor, son 10 dakikaya doğru ileri sarmaya başlıyorum.

     Yine de güzel dizi. Tavsiye ediyorum bence başlayın :)

www.yazimbari.com/dizi

9 Yorumlar

  1. hakkında olumlu yorumlar okudum bir dizi yaz tatili için liste yapıyorum izlenecekler diye not almıştım bu diziyi de....

    YanıtlaSil
  2. Puhu Tv de sürekli görüyorum ama nedense bakmak hiç gelmemişti içimden. Bu yorum sonrası bir şans verebilirim. emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  3. İade i ziyarete geldim. Takibe aldım sizi.

    YanıtlaSil
  4. bu diziyi izleyeceğim kesin biliyorum ama zamanı konusunda karar veremiyorum , inş bu yaz olacak :D

    YanıtlaSil
  5. hımm izlemedim ama duydum, şimdilik sadece bizim hikaye izliyom, yerli dizilerden, ama yaz dizilerini izlicem tabii, geçen yaz ne güzel ateşböceği, dolunay filan vardı, işallah bu yaz da öyle şirin diziler olur :)

    YanıtlaSil
  6. İzliyorum ..
    Bence de izlenmeye değer.

    İyi günler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski