Erkekler İçin 3 Hareketle 30 Günde Mükemmel Vücut



     Mükemmel bir vücut için hep aç kalmak ya da fitness salonlarında sabahlamak gerekir gibi yanlış bir algı oluşmuş insanlarda. Elbette yoğun kas görünümü kolay sağlanmıyor. Saatlerce yapılan sporlar, protein içecekleri.. hepsinin ürünü. Fakat ben bugün size kolay bir programla nasıl inanılmaz değişimler yaşayabileceğinizi anlatacağım. 

Öncelikle bu programı uygularken sizden istediğim bir kaç şey var : 
1. Ekmek yok.
2. Şeker yok.
3. Şerbetli tatlılar kesinlikle yok.
4. Börek gibi ağır  hamur işleri yok. Bunlar dışında her şeyi yiyebilirsiniz. Akşam 7'den sonra yemek yememek ve günlük yeterli protein alımını sağlamak dışında.

Sıra kardiyo hareketlerinden bahsetmeye geldi. Peki nedir bu kardiyo? Kardiyovasküler sistemi çalıştıran egzersizlerin kısaltmasıdır. Kardiyo hareketlerinin düzenli olarak yapılmasının en temel yararı kalp sağlığıdır. Kilo vermenin ya da şekilli bir vücuda sahip olmanın da en kolay yoludur aynı zamanda. 3 hareketle 1 ayda mükemmel vücuda başlayalım o zaman :)


1. İlk hareketimiz Jumping Jacks. Türkçesi zıplarken kolları yanlara ve bacaklara açmadır. Bu egzersiz tüm vücut kaslarını aynı anda çalıştırır. aynı zamanda dik duruşu da sağlar. Günlük yapılması gereken sayı 30.


3. Squat. Nedense ülkemizde hep kadınların kalçasının güzel olması gerektiği düşünülüyor malesef büyük yanılgı. Kadınlar için de erkek kalçası erojen, mutlaka kadınların dikkat ettiği bir bölge. O yüzden beyler squat şart. Günlük yapılması gereken sayı 20. 

3. Plank. Dünyanın en mükemmel hareketi bu bence. En hareketsiz, en kolay gözüken ama en zor hareket. Göbek yağları vücudumuzdaki yağların en zor eriyeni. Eritmek için ilk başvurduğumuz yol da ne yazık ki mekik çekmek. Büyük hata. Mekik üst karında kas oluşturur. Yalnızca mekik yapan bireylerde göbeğin altında kaslar oluşur, göbek yağı erimez. Yani efendim plan olmadan göbek möbek erimez. Günlük yapılması gereken süre 1 dakika.

5 Yorumlar

  1. Plankı ben de yeni keşfettim. Mekik bele de zarar veriyor. O yüzden plank çok faydalı.

    YanıtlaSil
  2. bunları bende mi yapsam yaa :( iki sene önce göbeğim dümdüzdü ama göbek yaptıım :(

    YanıtlaSil
  3. Ben hiç spor yapmadım ekmek hiç yemedim sayılır gunde 1 dilim öğleden sonra 16 - 17 arası az yemek sonra sadece yeşil çay 2 bardak az yürüyüş bol su akşam uyumadan bol pul biberli limonlu yoğurt yedim 3 ayda ister inanın ister inanmayın sadece deneyin ben denedim sabrettim dedim tam 3 ayda 99 dan 84 e düştüm hedef 78-80 inanmak yeter sporsuzda oluyor

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski