Bırakın Bizi


     Mağazalarda çalışan insanları özellikle mi satış konusunda bu derece yetenekli seçiyorlar yoksa zamanla mı bu mertebeye ulaşıyorlar merak ediyorum. Peşimizde dolaşan kadın satıcıları geçiyorum,  kadın kadına kolay yaklaşır prensibiyle oldukça tecrübeli yaklaşıyorlar kurbanlarına :) Erkekleri hep yakışıklı ve fitness salonlarından fırlamışcasına kaslı adamlardan seçiyorlar. Sürekli güler yüzlü, iltifatkar adamlar, hiç aklında olmayan şeyleri aldırmaya çalışıyorlar sana. Avuç kadar dükkanlar, kaçacak yer yok adamlara 'lan bir git' de diyemiyorsun aşırı nazikler. Ben ketum bir alışverişçi olduğumdan bir nebze yırtıyorum da yanımda giden ne kadar insan varsa tüm mağazayı alıp dönüyor.

      Kafamı kurcalayan; bu adamların sevgilisi, eşi falan yok mu? Şimdi sen burada yavşak yavşak konuşuyorsun bizle, bir satış uğruna onlarca iltifat ediyorsun sülalene kadar anlatıyorsun umarım görüşürüz falan diyorsun ya ben gibi günde kaç müşteriye daha yapıyorsun kim bilir, sevgilin eşin bilse bu durumu acaba senden soğumaz mı, sana güvenmeye devam edebilir mi? Empati yeteneğim hata veriyor. 

     En tehlikeli adamları kozmetik sektöründe çalışan erkek görevliler seçiyorum yüksek müsadenizle. İnsanın ağzından girip burnunda çıkıyorlar. Buradan kendilerine iki çift lafım var; beyler yapmayın herkesin kocası sevgilisi var, satış yaptığınız insanların büyük çoğunluğu öğrenci. Hem cüzdanlara hem ilişkilere madden ve manen zarar veriyorsunuz. Ayıp. Kızlar siz de yemeyin bunları, genç bir beyin çalıştığı mağazada sakın göz kontağına girip sizi kitlemelerine izin vermeyin, kaşlarınızı çatarak dinleyin. İçten içe egonuz okşanıyor olabilir tamam ona bir şey diyemem ama kendinize dikkat edin, bunun daha ay sonu var, sevgilinize hesap vermesi var, var da var. :D

2 Yorumlar

  1. Mağazalarda peşimize takılanlara ayar oluyorum bende

    YanıtlaSil
  2. Gratiste bir kıza denk geldim geçen alana kadar tepemde dikildi bi git dedim diye bozuldu ama rahat bırakılmak istiyor insan kendim alırım yani dikilmek ne

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski