2017'yi geride bırakırken

     Bugün bizi yer yer gülümseten yer yer de kendimizi mantığını sorgularken bulduğumuz 2017 trendlerinden bahsedeceğim. Buyrun bakalım, neler olmuş geçtiğimiz yıl;

Liseliler tarafından çıkarılan arkadaşını havaya atıp tutmama akımı

İlk kim başlattı, mantıklarına nasıl yattı da bunu yaptı üstüne de yaygınlaştırdılar merak ediyorum. Pek çoğunun bu şakamsı saçmalık yüzünden kolu kırılmıştı. Hatta yanlış hatırlamıyorsam felç kalmıştı bir çocuk da. Bu tarz mantık dışı trendler gelecek nesilden endişe duymama sebep oluyor. Umarım bu yıl liseli kardeşlerimizi daha makul eylemler içinde görürüz.

Banu berberoğlu - Mehmet çiftinin şöhret merdivenlerini hızla tırmanış serüveni

Kısa bir süre önce haklarında bir yazı yazmıştım. Dünyanın en saf, en naif çifti. Umarım bu şekilde iyi bir kazanç kapısı elde eder, zamanla unutulmaya yüz tutmazlar. 


İçerde

Çetin Tekindor, Aras Bulut İynemli, Çağatay Ulusoy'un usta bir oyunculuk sergiledikleri, oyun içinde oyunla seyircinin zihninde adeta jimnastik yaptıran diziydi. 


Manuş babanın aniden yükselerek telefonlarımıza, televizyonlarımıza, hayatlarımıza girişi

Aniden yükselen bilet fiyatları ve saçıyla ilgili yapılan esprilere bir şey diyemiyorum :)


Youtube fenomenlerinin birbirlerini yermeye doymadan yaptıkları DİSS videoları

Enes Batur, Berkcan Güven, Reynmen, Orkun Işıtmak gibi pek çok youtuber'ın birbirlerini rencide ettikleri video klipler. Ben en çok Veysel Zaloğlu & Reynmen ikilisinin yaptıklarını beğenmiştim. :)


Milli gururumuz ilan edilen Metin Hara

35 yaşında bir mankenle aşk yaşıyor diye yerden yere vuranlar da oldu, bunu ülkeye gurur sayanlar da. Genellikle beyefendinin fiziksel görüntüsüyle ilgili çirkin şeyler yazıldı çizildi, mizah konusu oldu. bir anda geldi hayatımızın önemli konularından biri oluverdi. İnsanların aşk hayatı bizi niye bu kadar ilgilendiriyor bilmiyorum. Benim bu hususta favorim; bu aşkla gündeme gelmekten iflah olan Hara Bey'in "ben bilim insanıyım magazin figürü değilim" çıkışı :D


Oscar'a aday olamasa da gönüllerimizde aday olmayı başaran Ayla



Hasretle beklediğimiz Tarkan albümünün nihayet çıkışı

Ahmet Şafak'ın Vay delikanlı Gönlüm şarkısının binbir versiyonunun çıkışı ve onla meşhur olan mandalinacı kardeşimiz


Bir gün hanımcılığın kazanacağına ispat niteliğinde olan hanımcı abilerimiz


Stres çarkı çılgınlığı 


Balona rövaşata atan genç

Balona attığı rövaşatadan çok aranıyor olması ve Müge Anlı tarafından bulunması daha çok konuşulmuştu :)


Nerelisin dedi geyiği






Ve tabiii kendine has tuz atım tekniğiyle ülkemizi temsil eden meşhur kasabımız Nusret
















5 Yorumlar

  1. Yani öyle güzel özetlenmişsiniz ki film şeridi gibi :)

    YanıtlaSil
  2. haklısın gerçekten hatırladım birden.
    bence "İçerde"gerçekten iyiydi....

    YanıtlaSil
  3. Ülke olarak o kadar gereksiz şeyleri gündem yapıyoruz ki... Ama keyiflendiriyor işte.

    YanıtlaSil
  4. Banuyla Mehmet de unutuldu gitti

    YanıtlaSil
  5. Mandalinacıyı sevemedim ben nedense

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski