Uzak Durulması Gereken Tutarsız Erkek Tipleri



     Önce sizden hoşlandığını cümle aleme ilan edip, sonra hiç bir şey olmamış gibi davranan tip ; en kıl edici ve liste başı tip budur. Tabiri caizse bir deli bir akıllı denilenlerden. Bir gün can ciğer kuzu sarması olup diğer gün ezeli düşmanınız olabilir. Türk filmlerindeki bir seviyorum bir sevmiyorum diyen erkek modelleri baş kahramanlarıdır. Öyle bir noktaya getirirler ki karşılarındakini sanki kadın hoşlanıyormuş, onca adımı kadın atmış da kendisi yüz verip vermemeyi düşünüyormuş moduna sokarlar durumu. Sorsanız ne istediklerini kendileri de bilmezler.

     Size başka arkadaş çevresine basla konuşan tip ; en sık kullandıkları cümleler 'ben öyle demek istemedim, ben mi dedim, ne zaman dedim'dir. Söyledikleri her şeyi 5 dakika sonra unutma yahut inkar etme potansiyeline sahiptirler. Arkanızdan konuştuklarıyla yüzünüze konuştukları asla birbiriyle örtüşmez.

    Kendini hatırlatma ihtiyacı duyan tip; sizi sevmiyordur fakat sizin onu sevmemeniz düşüncesine tahammül edemez. Aklınızdan çıkması ya da hiç girememiş olmasını kendine yediremez. Sürekli olarak ortak arkadaşlarınızla haber yollar, mesaj atar, ben varım'cılık oynarlar. Geri dönüş yaparsanız pişman ederler, kesinlikle dönmeyin. Çünkü bu hareketlerinin sebebi yalnızca egodur, yüksek ego. Herkes beni sevsin, benim bekar olduğumu bilsin, tüm kızlar bekar kalsın, kendimi hatırlattıklarım da beni aklının bir köşesinde tutsunlar düşüncesi bünyelerini esir almıştır.

     Sosyal medyadan çıkmanızı isteyip kendisi aktif olan tip ; istediği resmi koymakta özgürdür, öylesine takılıyordur, yalnızca arkadaşları vardır hesabında gayet normaldir. Ama size gelince sosyal medya tü kaka'dır. Sizin de yalnızca arkadaşlarınız vardır ama ne gerektir, siz neden buna ihtiyaç duyasınızdır, zaten sosyal medyada paylaşım yapmak saçmadır. Bir dedikleri ötekini tutmaz çünkü mantığı yoktur, kendileri de bilir. Beyinlerinin derin katmanlarına inerseniz 'ben erkeğim o kadın' düşüncesini rahatlıkla bulabilirsiniz.

4 Yorumlar

  1. Bahsettiğiniz her bir modelden uzak durmakta fayda var:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Yazınıza tamamen katılıyorum. Farkettiğimiz an uzaklaşmak lazım bu tür insanlardan.

    YanıtlaSil
  3. Piyasada erkek kalmadı sanırım. Hepsi bencil bir şekilde ilişki kurmaya çalışıyor. Adam gibi olanları bizler kaptık :)

    YanıtlaSil
  4. pek renkli bir blog :) Takibe aldım bende beklerim.
    pelorina.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski