Watsons Facial Mask Salatalık Özlü



     Epeydir Watson'daki maskeleri denemek aklımdaydı, Gratis'ten topladıklarım bitince deneyeyim dedim. İlk deneyimim salatalık özlü maskeyle oldu. Salatalığın cilde sağladığı fayda hepimiz tarafından bilinir. Ben de buna güvenerek ilk onu denedim. 

     Tek maske, tek kullanımlık. Paketin içerisinde vıcık vıcık ve yoğun krem kokulu kağıt bir maske var. Ben kağıt maskeleri pek sevmem, gözeneklere diğer maskeler kadar nüfus edemiyorlarmış gibi gelir. 

     Maske cildi canlandırma ve beslemeyi vadediyor. Maketi paketinden çıkarıp bekletmeden yüzünüze iyice yayın ve yapıştırın. Yüzünüzde 15 - 30 dakika arasında tutun. Ardından ılık suyla durulayın. Ben 25 dakika beklettim. Dudak üstümde tüm maskeler alerji yapar ve yakar. O yanma hissine dayanamadığım için asla o kısma maske sürmem, kağıt maskelerin o kısmını da keserim. O kısım hariç cildimde alerjik bir reaksiyona sebep olmadı. 25 dakika boyunca aynı ferahlık hissini yaşadım. Cildimde yaklaşık 2 saatlik bir aydınlık oluşturdu ardından geçti. Tek kullanımda mucize beklenemez tabi ki doğru bir kanaate ulaşabilmek için haftada 1 kez bir kaç hafta kullanılmalı. Ben maskeden memnun kaldım açıkçası. Fakat geçici bir memnuniyet. Bir daha almayı düşünür müyüm, hayır. Etkisinin kısa sürdüğünü düşünüyorum. Daha iyisini bulana dek maske keşfime devam edeceğim. :)

3 Yorumlar

  1. Sizinde cildinizde alerjik reaksiyonlar varmış. Doğrusu ben bu yüzden cesaret edemem. Ve sizin maske tavsiyelerinizi bekliyor olucağım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl alerjik, beklemede kalın mutlaka yazacağım :)

      Sil
  2. Haklisin, uzun zaman denemek lazim etkileri hakkinda kesin yorum yapmadan önce, sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski