Bee Beauty Nemlendirici Yüz Temizleme Sütü




     Bee beauty ürünlerinin bloggerlar arasında bu kadar övüldüğünü görünce hemen denemeliyim dedim ve Gratis'ten bir kaç gün önce bu sütü temin ettim. Benim alış amacım sabahları uyanır uyanmaz yüz temizleme görevi görmesi değil, makyaj temizlemesi. 

     Ten makyajı yapmıyorum yani fondöten falan temizleme ihtiyacım yok yalnızca göz kalemi ve rujdan ibaret günlük makyajım. Gözlerim çok hassas, hemen hemen her ürüne karşı alerji geliştiriyor. Bu yüzden gözle ilgili ürünleri korkarak deniyorum. 

     Bee beauty'nin beni cezbetmesinin nedeni tamamen doğal içerikleri olması, alkol ve paraben içermemesi. İçindeki gliserin ve E vitamini sayesinde cildi temizlerken yumuşacık yapıyor. Cildim karma olduğu için makyaj temizleme sularının göz kapaklarımı kurutup sivilce çıkarmasından çok sıkıldım. Bir de sertler. Şöyle gönül rahatlığıyla ovalaya ovalaya çıkaramıyorum kalemimi.



     Ürünün arkasında gözlere temas ettirilmemesi yazıyor bense göz için kullanıyorum :) Bir kere denerim memnun kalmazsam kullanmam diye düşünüyordum almadan önce. Şimdi iyi ki almışım diyorum. Benim kadar hassas gözleri olan birinin bile gözlerini yakmadı alerjik reaksiyonlara sebep olmadıysa olmuştur bu ürün. Tamamen doğal olduğuna inanmamın sebebi de bu özelliği. Daha iyi bir ürün arayışına girmeyeceğim artık bu ürün benim için biçilmiş kaftan.

     Kokusunu seven çok olmuş ben pek sevmedim. Ağır bir kokuya sahip değil ama güzel de değil. Kokusuz olmasını tercih ederdim. Neyse o minicik bir kusur görmezden geleceğiz artık napalım :) Yapısı çok yumuşak olduğundan ferahlık hissi verdi bana, ben böyle ürünleri buzdolabına koyuyorum çıkarınca efil efil cildimi nanelemişim gibi oluyor size de tavsiye ederim. Akşam rutinimde artık cildimi haşır huşur yıkamıyorum. Sütten bir iki damla bir pamuğa döküp dairesel hareketlerle tüm yüzümü siliyor, ardından duruluyorum. Durulamaya ihtiyaç yok, ben rahat edemediğim için duruluyorum. Umarım siz de temin eder, memnun kalırsınız.

10 Yorumlar

  1. Bazı ürünlerini kullanıyor ve seviyorum ama makyaj temizleme ürünlerini denemedim iyi oldu bu yorum :)

    YanıtlaSil
  2. merak ediyordum bu ürünü, görünce hemen geldimmmm 😊😊

    YanıtlaSil
  3. Bu markanın ürünlerini hiç kullanmadım dudak nemlendiricisi hariç. Bilgilendirici bir yazı olmuş, tesekkürler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de dudak nemlendiricisini denemedim, hemen not aldım

      Sil
  4. Bende bu markayı bilmiyordum. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  5. Hoş geldiniz, uğrayacağım

    YanıtlaSil
  6. Nemlendirici yüz temizleme ürünü alacağım zaman yorumunuzdan sonra bu markaya şans vereceğim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski