Watsonsun En Alınası 3 Ürünü


     1. The LifeCo Hindistan Cevizi Yağı :  bembeyaz, organik, sürümü kolay hindistan cevizi yağı. Pek çok markanın hindistan cevizi yağını kullanmış biri olarak kesinlikle diyebilirim ki içlerinde en iyisi bu. Tıpkı organik badem ve hint yağı gibi saçlara parlaklık ve canlılık veriyor. Kokusunu çok beğeniyorum. Nemlendirici olarak kullananlar da varmış da ben tavsiye etmiyorum. Yapış yapış bir his verir bana yağlar, rahatsız eder. Nemli saç uçlarıma 1 parmak uygulayıp yarım saat sonra yıkıyorum, yumoş yumoş oluyor mutlaka tavsiye ederim :)


2.  Watsons Ultra thin cottony soft pantyliners günlük pedler : Pek çok kadın hijyen açısından günlük ped kullanma zorunluluģu hisseder. Belki bu yazıya denk gelen erkekler olur ya da bilmeyenler onun için kısa bir bilgilendirme yapayım. Ergenliğe girdigi andan itibaren her kadının rahminin yenilenmesi için sürekli üretilen ve vücuttan atılan, gün boyu pek çok kez gelebilen beyaz renkli akıntıları olur. Sürekli iç çamaşırı değiştirmek mümkün olmadığından çareyi günlük pedlerde ararlar. Jinekologlar günlük pedlerin mantara davetiye çıkardığını söylüyor ve sık kullanılmaması gerektiģinin üzerinde fazlaca duruyorlar. Fakat benim temizlik konusunda epey takıntım olduğundan kendimi bildim bileli kullanmaktan vazgeçmediğim gözümün nuru bakım ürünüm kendileri. Daha evvel orkidin günlük pedlerini kullanıyordum ki bunları keşfedene kadar. Gerçekten çok inceler ve hissetmiyorsunuz. Minik boyutları da çok hoşuma gitti tam çantaya atmalık. 


3. Nailpolish Corrector Pen : French severler içi süper icat bu kalemler. Eskiden ben de bantla falan uğraşırdım uzun uzun. Bu kalemler sayesinde 5 dakikamı bile almıyor, şahane valla.



2 Yorumlar

  1. Hindistan cevizi yağı benimde en çok almak istediğim indirim zamanı bulamıyorum hiç :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o durum biraz sorun keşke hep indirimde olsa hatta :(

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski