Acilen Yapılması Gereken Uygulamalar



1. Özlendiğinde bildirim almak : Hakikaten hala yapılmamış olması inanılmaz değil mi? Bu kadar insan ilişki konusunda mutsuzken, pek çok insan birbirine açılamazken ya da kendisini sevenleri bilmediği için göz ardı ederken. Mutlaka yapılmalı. Dııt dııt bu kişi sizi özledi. Hatta bir üst versiyonunda sesinizi, kokunuzu, konuşmanızı gibi detay da verse. Ben isterim gerçekten şahane olur. :) (Özlemek deyince aklıma bu şarkı geliyor bağımlı oldum da biraz, dinleyin diye ekleyeyim tıktık




2. Kime çevrimiçi : Whatsapp yüzünden ne ilişkiler başlamadan bitiyor kim bilir. Bende bitiyor mesela. Bakıyorum gece çevrim içi olan bir tip. Bir erkek bir erkekle gece konuşamaz o zaman kızlarla konuşuyor demektir pis erkek aşuftesi deyip hakkında bir kez bile düşünmeden yargıya varıyorum. Arkadaş çevrem de böyle gerçi. Güvenle alakalı değil aslında bu. Öyle bir devirdeyiz ki hepimiz yükselt voltta merak duygusuyla yüklenmişiz. Her şeyi bilmek istiyoruz. Ve tabi bir de sahiplenme ihtimalimiz olan insanların bize yazmıyorken ne iş gördüklerini. 




3. Dedikodu durdurucu : Bazı kızların buna cidden ihtiyaçları var. Tamam ben de bazen dedikodu yapıyorum yalan diyemem. Ama öyle bir çemberde kalıyorum ki yapmak zorundaymışım gibi oluyor. Aslında hiç sevmem. Bazı arkadaşlarım arayıp ıcığının cıcığını bile anlatacak derecede çok dedikodu yapıyorlar, saatler sürüyor ya. Kafam kabak gibi oluyor artık fenalaşıyorum. Bir de hiç bitmiyor sürekli malzeme var. Çok enteresan. Onlara ara sıra 'çok dedikodu yaptın yeter kes' diye bağıracak bir susturucuya ihtiyaçları var, acilen hem de. 




4. Bulaşıkları bulaşık makinesine dizen bir makine : Tamam nankörlük etmek istemem bulaşık makinesi de iş görüyor yani elde yıkamak gibi değil. Ama her seferinde eğilip puzzle yapar edasıyla doldurup boşalttıktan sonra bunun makine olmasının ne anlamı var. Benim makineden anladığım yapay zeka. Yapay zeka dediğin bir zahmet onları da yapmalı :D 




5. Beyin boşaltıcı : İşte insanoğlunun daha uzun süre yaşamasını sağlayacak yegane proje. 7 yaşından beri kafamıza gerekli gereksiz bir sürü bilgi dolduruyorlar. Ders çalışacağım zaman bakıyorum almıyor beyin. Neden? Çünkü dolmuş, arkayı beşleten muavin gibi sıkıştıramıyorsun da fazlalıkları, beyin sonuçta. Serdar Ortaç'ın saçma sapan şarkıları, komşunun kaynanası ile mutsuz anıları, arkadaşlarının aşk hayatlarıyla dolmuş. Biz rahat bir beyin istiyoruz oysa. Bir şekilde bunları beynimizden silip atmamız gerek. Bu icat yapılsın, kapış kapış satar, demedi demeyin.



3 Yorumlar

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski