Ben de Katıldım - Yetişkin Boyama Kitapları


     Johanna Basford İskoç bir ilustratör. Yetişkinler için boyama kitapları hazırlıyor. İnanılmaz bir hayal gücüne sahip. Son zamanda yurt dışında hazırladığı kitaplar oldukça trend olmuş durumdaydı. Pek çok vloggerın ve yazarın da bahsetmesiyle ülkemizde de yaygınlaşmaya başladı.


     Önceleri yalnızca psikolojik olarak rahatlama amacıyla terapilerde kullanılıyormuş bu kitaplar. Ne kadar rahatlattığı ve insanlara fayda sağladığı görülünce öfke kontrolünü sağlamak isteyen ve uyku problemi çeken insanların da uykularını düzenlediği gerekçesiyle yaygınlaşmaya başlamış.


     Şuanda herkes hobi olarak benimsemiş durumda. Çocukken boyama yapmaktan nefret eden ben nasıl olduysa bu işi bir denemek istedim. Bakayım ne zevk alıyor insanlar dedim. Psikolojik mi bilmiyorum ama bende gerçekten bir rahatlama, yumuşama sağladı.


     Boyamaya ilk başladığımda epey esnedim yalan diyemem. Bir günde 2 sayfayı bitireyim diye de uğraştım. Detay çok fazla siz sakın ille de bugün bitireyim diye uğraşmayın. İnsan fazlasıyla yoruluyor.


      Ben çok beğendim açıkçası. Size de tavsiye ederim. Pek çok serisi var boyama kitaplarının, her yaştan insana hitap ediyor. Bendeki kitap 'Gizemli Orman' İsteğinize göre kuru boya ya da keçeli kalemle boyayabilirsiniz. Kuru boyayla daha kolay boyanırken keçeli kalemle daha belirgin ve güzel oluyor desenler.

13 Yorumlar

  1. Herkesin hobii olarak elinden düşürmediğini biliyorum lakin bu boyama kitaplarının çıkışını bilmiyordum , böyle etkilerimi mi varmış çok şaşırdım O.o Ben de alıp denicem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tesadüfen öğrendim, mutlaka dene :)

      Sil
  2. Baya etkili ama gözlerimi çok yorduğu için bıraktım. Tekrar yapmak istiyordum ki yazını gördüm hatırlatma oldu:) güzel bir paylaşım yapmışsın teşekkürler, sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba;
    O kadar çok çeşidi var ki ... İnsan zorlanıyor seçerken ...
    En keyifli zamanların olsun boyamalar yaparken

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle alırken ben de epey kararsız kaldım. Teşekkürler :)

      Sil
  4. Kitapçılara girdiğimde gözüme çarpıyor hep bunlar. Acaba alsam mı diye düşünüyorum, sonrasında vazgeçiyorum. Küçükken en keyif aldığım uğraşlar arasındaydı resim ve boyama yapmak. Çok hoş görünüyorlar gerçekten. Bir daha kitapçıya gittiğimde daha ayrıntılı bakayım ben de, belki alırım, boyamaya başlarım. :)
    Teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bir dahaki gözüne çarpışında hemen alırsın. Teşekkürler :)

      Sil
  5. Bende de bu kitabın ilki olan 'Esrarengiz Bahçe' var. Gördüğümde çok beğenmiştim ama benim gibi çabuk sıkılan birine göre güzel bir hobi olmadığını anladım. Tabi bu tamamen benden kaynaklı yoksa çizimler bir harika hayal gücü kuvvetli olanlar için çok güzel bir uğraş.:) Paylaşımın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum için teşekkür ederim ben de.Aynen öyle sabır işi :)

      Sil
  6. Keçeli kalemler arkaya geçiriyor mu peki? Birini boyarken diğer sayfa ziyan olmasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keçeli kalemin markasına baģlı. Bastırırsanız da arkaya geçebilir. Böyle bir endeşeniz varsa kuru boya tercih etmeniz daha iyi olur.

      Sil
  7. DİKKATİ VE KONSANTRASYONU HER YAŞ İÇİN ARTTIRIR :) blogcukoç.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski