Ahmet Batman - Kokrma Kalbim



     Daha önce Ahmet Batman'ın iki kitabını okumuş birini çok beğenmiş biriniyse hiç beğenmemiştim. Olayı şöyle değerlendirdim; bana göre yazar hikaye konusunda iyi ama anı konusunda iyi değil. O yüzden Soğuk Kahve bana biraz zorlama gelmişti. Şimdi Korkma Kalbimi bitirdim ve beğendim, gayet güzel bir kitap olmuş. Konu olarak biraz Türk filmi tadı alıyorsunuz yalan diyemem, beklenmedik bir sonla da bitmiyor fakat anlatım oldukça iyi.


     Kitap bize aslında hep bildiğimiz ama unuttuğumuz bir şeyi hatırlatıyor; zaman çok kıymetli, hayat çok kısa. Ne geçiyorsa içinden şimdi söylemeli, ne planlıyorsan şimdi yapmalısın, yarının garantisi yok diyor. Bildiğimiz şeyi bize hüzün duyura duyura hatırlatıyor. Kahramanın yapamadıkları adına üzülür halde buluyoruz kendimizi. Kendi hayatımıza dönüp bakıyoruz telrar tekrar, neleri yaptım neleri yapamadım diye. Ve farkediyoruz yarına ne kadar çok askıda şey bıraktığımızı. Gelin bundan sonra bırakmayalım biz. Ne istiyorsak bugün yaşayalım, korkmayalım, kimseden nefret edecek vaktimiz dahi olmasın, düşmanlık beslemeyelim, geçmişi atalım kenara dolu dolu bir gelecek yaşayalım. Ben şimdi başladım, haydi siz de tam şu andan itibaren başlamış olun :)

5 Yorumlar

  1. okunacaklar listeme bir kitap daha eklendi :D

    YanıtlaSil
  2. Konusu ve ifade etmeye çalıştığı şeyler güzlmmiş :)

    YanıtlaSil
  3. Okunacaklar listem kabarıyor yavaştan bir başlasam iyi olacak :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel tavsiyen için teşekkürler.Ah bu zamana bir hükmedebilsek çok şey kazanıcaz ama hep bir bahanemiz oluyor malesef...:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski