Watsons Repairing Treatment Wax Honey - Ballı Saç Maskesi



     Bal, papatya ve ısırgan otlu neredeyse tüm ürünleri kullanmış ve çoğundan memnun kalmış biri olarak bu ürünü Watsonsda gördüğümde nasıl daha önce denemedim diye kendime şaştım. Boyutu bir tereddüt yaşattı alırken, epey büyük ve beğenmezsem bitiremem diye endişeyle aldım. 12.90 dı fiyatı yanılmıyorsam, boyutuna göre epey uygun fiyatlı ürün.

     Saç maskelerınden genel olarak bir mücize beklemem ben. Yalnızca kırılmayı önlesin, yumuşatsın ve hacim versin. Bu maske bizzat üçünü de sağladı. İlk sürdüğümde evdekiler hamur mu yoğurdun ev hamur kokuyor dediler :) Kutusunda bayağı bayağı bal kokuyor ama saça sürüldüğünde hafif bir hamur kokusu yayılıyor :) Kokuya çok duyarlı biri olan beni bile rahatsız etmedi bu koku çünkü yoğun ve keskin değil.

     Üzerinde 10 dakika bekletin yazıyor bana çok az geldi amaaan nolacak 20 dakika dursun dedim akıllı gibi. 15. dakikadan sonra saçımda kaşıntı yaptı. Demek ki neymiş ne yazıyorsa o yapılmalıymış kafaya göre takılınmamalıymış :) Ben saç diplerime sürmedim. Doğal yağlar hariç hiç bir saç bakım ürününü saç diplerine sürme taraftarı değilim. Deride sivilce ve egzemaya neden olabileceğini ve yağ dengesini bozabileceğini düşünüyorum. Üzerinde masaj yaparak uygulayın diyor tabi eğer saç diplerine sürecekseniz şekilde kullanın.

     Ben ürünü çok beğendim. Kurutur kurutmaz saça hacim verdiğini ve yumuşacık yaptığını fark ettim. Kuruduktan sonraki kokusu da bariz bal kokusu. Koku için yorum yapamayacağım çünkü bal kokusunu bazısı sever bazısı sevmez ben sevdiğimden sorun etmedim. İyi ki almışım diyorum çok uzun bir müddet de kullanmayı düşünüyorum. Fakat tek dezavantajı var; göze kaçınca aşırı derecede gözü yakıyor. Ben hayatımda böyle bir acı görmedim. Göze tiner döksen ancak o kadar acır herhalde. Bir de gelip geçiçi bir acı değil, benim gözümün beyazı yok oldu resmen kıpkırmızı oldu. 1 saat de acısı geçmedi. Çok dikkatli yıkarım ben aslında göze kaçırmam ama ürün ballı olduğundan biraz zor durulanıyor malum sabredemeyip gözümü açtığımdan minicik bir köpük göze kaçmış oldu iste. Gözle temaz ettirmeyin şeklinde uyarısı var. Göze zarar vermiyordur umarım. Bir daha tövbe gözümü açmam. Siz de lütfenli kullanın.

5 Yorumlar

  1. E hani fotoğraf ... öyle bir anlattın ki kesin almalıyım dedim de , şimdi unuturum ismini ben :)))
    Çok geçmiş olsun , güzel bal kokulu yumuşacık saçlarla göz kamaştırmaya devam ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fotoğrafları koymayı unutmuşum akşama kadar koymuş olurum hatırlattığın için teşekkürler :)

      Sil
  2. foto görmek isterdim ben de...

    YanıtlaSil
  3. Güzel yorumlamışsın lakin kaç kullanımlıktır bu ürün tahminen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayağı yoğun ve büyük bir ürün. 3 parmak ürün bir defada yetiyor ben her gün saçımı yıkadığım için tahminen 6 ay - 1 yıl arası bir sürede biter diye düşünüyorum

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski