Çatlaklarınızı Bitirme Garantisi Veriyorum :)


     Çatlak kadın milletinin en illet düşmanı. Çoğunlukla ergenlik döneminde boy uzaması ya da sık kilo alıp verme gibi sebeplerle derinin nemsiz kalması ve esneklik kabiliyetini kaybetmesinden oluşurlar. Doğum çatlakları için %100 işe yarayacağını söylemem mümkün değil. Benim çatlağım yok ama illa ki çocuk sahibi olunca olacak bunun için epey araştırmış bu yöntemden haberdar olmuştum.  Arkadaşlarım ve akrabalarıma tavsiye ettiğim yöntemle hepsinin neredeyse çatlakları bitti. Kalanların da görünümleri hafifledi.


     Fazla uzatmadan hemen mucizeyi söylüyorum; acı badem sütü. Acı badem sütü tam bir şifa kaynağı. Çevrenizden mutlaka duymuşsunuzdur kimisi nemlendirici olarak kullanıyor kimisi sivilce iltihapları için kimisiyse selülit ve çatlaklar için. Hakkında şöyle de bir şehir efsanesi çıkmış; tüylenme yapıyormuş. Ben bunu kullanıp da tüylenme yapan tek bir insan dahi tanımadım. Ama herkesin yapısı farklı böyle bir etkisi kesinlikle olmaz diyemem, sadece küçük bir ihtimal ve çatlaklarınızı geçirmek için bence değer diyebilirim.



 Yapmanız gereken 3 aşama var aslında. Birincisi her duşta çatlak olan bölgelere kese yapmak. Kese kan dolaşımını hızlandırır, pürüzleri giderir. Cildiniz hassassa çok bastırmamanızı tavsiye ederim. Duş sonrası da mutlaka güzel bir nemlendirici kullanılmalı ki yeni çatlaklara zemin hazırlanmasın. Benim nemlendirici tavsiyem Vaseline'in  Kakaolu Kremi. Kakao ve kahvenin çatlakların görünümü hafiflettiklerini eminim duymuşsunuzdur. Ardından yapmanız gereken temel hareket aksatmadan günde 2 kez acı badem sütünü çatlaklar olan bölgeye sürmek.




Peki ne kadar zamanda görünüm düzelecek? Bunun için kesin bir süre vermem mümkün değil. Kaç senelik oldukları, yatay mı dikey mi oldukları gibi faktörler kurtulma sürenizi belirler. En az 6 ay en fazla 3 yıl sürebilir. Üşenip bırakmaz, azmederseniz mutlaka sonuç alırsınız. Sonuç alınca bana teşekkür etmeyi unutmayın :)

8 Yorumlar

  1. günaydın bende göz makyajını temizlemek için almıştım henüz kullanmaya başlamadım acı badem sütünü de denemekte fayda var diyosun:)aklımızda bulunsun

    YanıtlaSil
  2. Ben de göz makyajimi silmek icin almistim aci badem sütünü ama artik baska bir uygulamasini ogrendim, tesekkürler paylasiminiz icin :)

    YanıtlaSil
  3. Çatlak görünümü düzeltmek için tek çare estetik diye biliyordum.ç Bu yöntemi duymamıştım. Deneyeceğim:))

    YanıtlaSil
  4. Çatlak ile ilgili bu kadar iddialı bir çözüm onerisine rastlamamistim. Hemen yarın başlıyorum. Ise yararsa öyle bir minnettar olacagim ki anlatamam ;) teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım dilediğiniz sonuca ulaşırsınız :)

      Sil
  5. Çok iiddiiaaalııı , ben de hemen kilo alırım hemen kilo veririm basen ve göğüs bölgesinde çatlaklarım var ama beyaz olduğumdan çok dikkat çekmiyor denemeyi düşündürttü yine de

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski