İstediğini Üstünde Taşı



     Gördüğüm ilk günden beri içinde çiçekler, yapraklar, kozalaklar olan kolyeleri çok beğendim. Sahip olma fikrini kafaya taktım :) Burada üretilmediğini üretilenlerin de pek güzel olmadıklarını fark ettim. Yurt dışı sitelerinden de almak istemediğim için bu işe koyulmaya karar verdim. O kadar şeyi beceriyorum neden bunu beceremiyim ki dedim kendi kendime. Evet kendimi gaza getirdim.


     Bir blogda bir kaç gün önce reçineyle yapılan kolyeler diyr bir yazıya rastladım. Bu ne falan deyip girdim okudum ki ne göreyim aradığım şey tam karşımda. Doğaya dair ne varda sıkıştırmışlar kolyelerin içine. Yapılan örnekleri görünce neden yalnızca doğa olsun ki dedim. İstediğimizi taşıyalım kolyelerimizde. Kime hayransak, nereye gitmeyi hep arzuladıysan, en sevdiğimiz yer nereyse, en sevdiğimiz fotoğrafımız hangisiyse hepsini yanımızda taşıyabiliriz pekala :)


     Bunun için onlarca sticker edindim ve Einstein, Mona lisa, manzara gibi çeşitli kategorilerdeki resimleri yazıcıdan çıkardım. Gittigidiyor'dan kolye malzemeleri, resin (100 kat vernik diye geçiyor bizim ülkemizde) ve sertleştirici aldım. Başladım koyulmaya. Bunlar acemi eserlerim olacak bitince. Kuruması 2 gün yalnız biraz sabır işi :) Yapmak isteyen olur mu bilmiyorum buraya yapım aşamalarımı koyucam. Hem kendiniz bir şeyler başarmış oluyorsunuz hem de üretici siz olduğunuzdan neyi istiyorsanız onu yapmış oluyorsunuz. Mutlaka tavsiye ediyorum. Polimer kille, resinle, keçeyle bir şeyler yapın en azından bir kez deneyin. Bu tarz hobiler insanı günlük hayatın stresinden alıkoyuyor. :)

18 Yorumlar

  1. Ne kadar güzel görünüyorlar, harikaymış. Zaten kendi yaptığın bir şeyi kullanmak çok hoş birşey, bu da aynen öyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet el emeği her zaman en kıymetli en güzel olan oluyor :)

      Sil
  2. Deniz yıldızı olanın rengi de çok hoşmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maviye dair her şeyi çok seviyorum ben de. Okyanus esintili olanlardan yapma planım var. Yapabilirsem paylaşacağım umarım onları da deniz yıldızı kadar seversin :)

      Sil
  3. kardeşime aldım geçenlerde bu tarz kolyelerden çiçeksepeti online satışını yapıyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım şimdi de 20 liralık kolyeler bunlar. 59 tl + kdv çok pahalı geldi bana. Almak isteyenlere haksızlık. Orada görünce bir kez daha iyi ki yapmaya karar vermişim dedim :)

      Sil
  4. Yapim asamalarini dört gözle bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler bir aksilik olmazsa bir kaç güne paylaşırım :)

      Sil
  5. Bende yapımını merak ettim cok güzel gözüküyor hepsi :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,

    mutlaka paylaşmalısınız. Çok ama çok güzeller :))

    YanıtlaSil
  7. El emeği olmasına güzelliğine güzellik katıyor tabi ki :)
    Çok hoş görünüyorlar ...
    Güzel günler olsun

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel gözüküyorlar. Bayıldım. :) El emeği olunca daha da başka tabi :)

    YanıtlaSil
  9. Ben de çok begenirim.ozellikle de ilk baştaki kolyrleri

    YanıtlaSil
  10. harikalar bayıldım güle güle kullanın :) Bende bloguma beklerim :) thebeautyforce.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski