Pure Beauty CC krem ve Make Up For You Makyaj Fırçaları


     Pure Beauty'i duymayan yoktur sanırım. Watsonslarda su gibi satılan tüm bloggerların öve öve bitiremedikleri ithal bir CC krem.

     Peki nedir cc krem ve nereden geldi insanlara bu cc krem merakı? Cc krem bir renk eşitleyicidir. Cilt kusurlarını fondöten gibi örtmez, yalnızca cildi tedavi eder, sivilce oluşumunu engeller, kapatıcılığı yoktur, aydınlık ve tek renk bir görünüm sağlar. Fondöten kullanmak istemeyenler için kurtarıcıdır yani cc kremler. Ülkemizde üretiliyor mu bilmiyorum ama bu konuda yırt dışı kozmetiğine daha çok güveniyorum. Malum bizim insanımız genel olarak aşırı makyaj yapmayı seviyor. Kat kat kapatıcılar üsrğne fondöten kontür falan gani. O yüzden oek rağbet edilmesini de beklemezdim aslında ben ama şaşırtıcı şekilde sevildi bu cc krem.


     Benim sorunum cc kremler değiş aslında pure beauty markasıyla. Ben sevmedim bu markayı. Aydınlık görünüm sağlamak için fazlasıyla sime bulanmış. Cilde sürüldüğünde gün ışığında simler açıkça belli oluyor, düğüne gitmiş gelinin kız kardeşi gibi. En sevmediğim görüntüdür. Bir de sevmem ben fondöten gibi yüzde kalın bir tabaka varmış görüntüsünü. Bu markada onu hissettim. Resmen yüzümde katman varmış gibi. CC krem dediğin çok ton farkı gözetmez, cilt rengine sürer sürmez oturur, ince yapılıdır. Bu öyle olmadı ama. Beyaz tenliyim ben epey koyu geldi en açık olan ıvory rengi cildime. Bb kremi bile sanki daha açık renk gibi. Denemedim ama renk skalasına bakınca öyle görünüyor.

     Beğenmediğim başka bir yönü de T bölgesinde sivilce yapması. Evet ergenliğinde bile alnında sivilce çıkmamış ben şahsının alnında kocaman bir sivilce var şuanda üstelik iltihaplı. Göz altlarında da minik minik bezeler varmış gibi pürüzlü bir görüntü oluşturdu bende. Bilmiyorum ama ben sanki düğünlerde yüze sürülen ucuz fondötenlerden birini sürmüşüm de çıkmışım gibi hissettim. İki sefer kullandım emin olmak için ikisinde de aynı şikayetlerim oldu. Sevmedim kısaca, sevebileceğim tek bir özelliği de olmadı. Şimdi şimdi fark ettim başka sevmeyen insanlar da olduğunu. Anlamadığım neden bu kadar abartıldığı, hakkaten bu kadar seveni var mı neyi bu kadar rağmet gördü onu gerçekten anlamadım.


     Make up For You'nun fırçalarına gelince ben bu seti gittigidiyorda indirimden almıştım. Dolapta öylece duruyordu aklıma gelince hemen test edeyim dedim. Fondöten ve allık kullanmadığım için fırçaya da ihtiyacım oluyor haliyle. Pembiş renklerine aldanarak almıştım, özel günlerde kullanırım diye. Kuaförlerde hijyen açısından makyaj yaptırma taraftarı değilim de ben ondan kendi eşyalarımı kullandırmaya çalışırım genelde.


     Çantasını çok sevdim çok derli toplu, fırçaların da çantanın da renkleri çok tatlı. 24 parça set, 48 gibi bir fiyata almıştım yanlış hatırlamıyorsam. Çok ilginç şekilde fırçalarının birbirinden performans farkları olduğunu fark ettim. Mesela fondöten fırçası en şirin görüneni ama performans açısından rezalet. Tek sürüşte 10-15 kıl döküyor. Yüzüme ve üzerime düşen kıllar beni aşırı rahatsız ediyor. Aydınlatıcı ve allık fırçalarında böyle bir soruna rastlamadım. Değdi mi derseniz değdi genel olarak sevdim sadece tek fırça için karalayamayacağım.

10 Yorumlar

  1. İlk defa bu cc'nin sivilce yaptıgını gôrüyorum, çok üzücü.
    Fırçalar çok cici güzel günlerde kullanın^

    YanıtlaSil
  2. Deeptone de gördüm blogunuzu hemen geldim 100. izleyiciniz oldum yaşasın^^ Takipteyim bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Bu cc kremi ben de sevemedim. Hiç yakışmıyor nedense ve bazıları simli değil diyor ama gün ışığında gaayet parlıyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle gelinin kız kardeşi gibi parlatıyor insanı :D

      Sil
  4. Merhaba blog yorum etkinliğinden geliyorum. Sizi blog üzerinden takibe aldım :) Bu cc krem bana da çok ışıl ışıl geldiği için sevmiyorum.
    Ben de bloguma beklerim, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ilk fırsatta uğrayacağım

      Sil
  5. CC kremin aynısının simsiz olanı varmi

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski