Sevmediklerim



1. Pretty Perfect - Eye Roll On : Adından anlaşıldığı gibi ürün bir göz altı roll on'u. İçerisindeki kafein ve b vitamini sayesinde göz altında halka ve koyuluk oluşumunu engellemeyi ve var olan koyulukların görünümünü hafifletmeyi vaadediyor. Uzun süre kullandığım ve şimdiye dek hakkında en olumsuz yargıya vardıģım ürün bu sanırım. Sürer sürmez yapış yapış bir his bırakıyor ve o his saatlerce geçmiyor. Cilt tarafından kolay emilmiyor. 12 mllik bir ürün ama sür sür bitmiyor. Bu olumlu mu olumsuz özellik mi bilemiyorum. Vaadettiği hiçbir şeyi yerine getirmiyor. Göz cevremde nem dahi sağlamadı. Kesinlikle ziyan bir ürün bana göre.



2.Nivea Yüz Temizleme Kremi : Daha önce niveanın yüz temizleme köpüğü ve toniğini kullanıp memnun kaldığımdan bahsetmiştim. Toniğinden hala memnunum fakat köpük için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Kullandığım ilk ay çok iyi gelmesine rağmen zamanla yüzümde kuruluk oluşturduğunu fark ettim ve kullanmayı bıraktım. Daha fazla nem sağlaması açısından kremini aldım fakat o da büyük hayal kırıklığı yaşattı bana. Kremi sürer sürmez yüzümde şiddetli bir yanma hissettim. Yıkadıktan 1 saat sonra bile yüzümdr batmalar devam ediyordu. Yüzümün verdiği tepkilerden çıkarımım niveanın o kadarda doğal bir ürün olmadığı yönünde. Nivea benim için bitmiştir bundan sonra himalaya ürünlerine yöneleceģim.

3. Snail Ampoule Mask : Gratisten cüzi bir miktara bulabileceğiniz tek kullanımlık salyangoz özlü cilt bakım maskesi. Maske kağıt şeklinde yüzünüze yerleştirip bekliyorsunuz. Yüzünüzde 15 20 dakika bekletmeniz gerekli bende yanma ve batma yaptiğı için 7 8 dakika ancak bekletebildim. Kızarma yapmadı fakat dayanılacak bir yanma hissi değildi. Maskesi kullandıktan bir kaç saat sonra rastladığım herkes cildine ne yaptın ışıl ışıl dedi. Geçici de olsa bir aydınlık ve parlaklık verdiği kesin. Fakat o kadar yanma yaptıktan sonra benim için aydınlık sağlaması çok da önemli değil.

3 Yorumlar

  1. ilk sıradaki göz altı roll on 'u ben de sevmedim bir işe yaramıyor..

    YanıtlaSil
  2. NİVEA ürünlerine güvenirim aslında

    YanıtlaSil
  3. 1. Pretty Perfect - Eye Roll On kremi güzelmiş bende bir deneyeyim bakalım teşekkürler sayende öğreniyorum :) emeğine sağlık ..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski