Zayıflık Kader Değil



    Genelde hep kilolarından şikayet eder insanlar. Zayıflığın çok güzel bir şey olduğunu sanırlar ama değil. Kendimi ele alarak konuşayım gerçekten değil. 9 yaşıma dek 19 kiloydum tahtaravallinin üst kısmında kalan çocuk ben olurdum hep.

     Bir sağlık problemim yoktu yalnızca metabolizmam hızlı çalışıyordu. Bu yüzden kilo almam ve aldığım kiloyu korumam zordu, şimdi de aynı şekilde. Yemek yemeyi çok seven sık sık da yiyen biriyim iştahsız da değilim, sorun fazla hareket etmemde. Akşam kanepede 1 saat aynı şekilde bile oturamam. Zaten kilo denen şeyin de çoğu kemik kalanı kas sanırım yağ yapmamak için özen gösteririm, ideal kiloda olmak ya da kilo almak için yağlanmak zorunda değilsiniz.

     Zamanında üç öğün mantı yemis, kilo kilo tahinli pekmez içmiş biri olarak şimdi uyguladığım yöntem hem protein bakımından yüksek, hem kemikler için faydalı, hem de pek çok vitamini içerisinde barındırıyor. Evet bu sayede kilo alıyorum ama yavaş yavaş sindire sindire ve karnım hala dümdüz, göbek ve simit yapmadan. Daha fazla uzatmadan uyguladığım karışımı yazıyorum;

3 bardak süt
2 büyük muz
10 adet bebe bisküvisi
2 çorba kaşığı bal

     Tadı gerçekten enfes, bebe bisküvisini pek çok sporcunun kullandığını duymuşsunuzdur. Eğer kilo alamama probleminiz varsa uyumadan 1 saat önce bu karışımı içip yatın, hafif olduğundan rahatsız da etmiyor.

7 Yorumlar

  1. Bunu yeğenime söyleyeceğim. Zayıflıktan şikayetçi o da

    YanıtlaSil
  2. Benim kilo alma problemim var, işe yarıyorsa gerçekten deneyeceğim kesinlikle. Eline sağlık! :)

    YanıtlaSil
  3. Okudugum bloglar arasında ilk defa kilo alma ile ilgili bir yazıya rastlıyorum. Ben de bu dertten muzaribim. Her sabah pancake yapıp yemeye çalışıyorum. Kuru yemişlerle ara ögün yapmaya çalışıyorum. 2 kilo aldım. Sizin tarifinizi de deneyecegim,
    sevgiler ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynısı inan ki ben bir de her gün 1 adet meyveli kek ve 2 kaşık pekmez tüketiyorum. Çok sık yemek yiyemediğimde kalori hesabıyla en azından kilomu sabit tutuyorlar az çok :)

      Sil
  4. Valla zayıflık çokta övülecek bir şey değil misal insan oturduğu yerden nasıl kilo verir 2 gündür evde bunu tartışıyoruz :D pantolonlarım komple bacaktan bol geliyor ben isyanlardayım yiyorum yiyorum ama nasıl verdim ben şahsen anlamadım bu mevzuyu 😂 derdim kilo almakta değil işte ama ben stresten eriyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma en çok yeni aldığım kıyafetlerim bol gelince sinir oluyorum. 30'dan sonra metabolizma yavaşlıyormuş hadi inşallah bekliyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski