Toplu Taşımada Yapılan Sinir Bozucu Hareketler


1. Sesli sakız çiğnemek ; Gerçekten insan sinir oluyor, karşısındakinin çenesini kırası geliyor. Çiğnemeyi bilmiyorsan alma o sakızı, kimse katlanmak zorunda değil. Hele erkeklere hiç yakışmıyor, çiğnemeyin lütfen.


2. İnenlere müsade etmeyen tombik teyzeler ; Ya bir dur inecek olanlar insin bi önce. Karşı karşıya gelmenin, çarpışmanın, gerilmenin anlamı ne? Korkma tek sen kalmazsın geride, herkes binecek, sakin.

3. Böğürerek konuşan ergenler ; Hani yorgundur belki insanlar. 5-7 durak senin okulda yaşadığın absürt şeyleri son ses dinlemek zorunda değil ki. Dünyayı kurtarmadıysan lütfen hepimizle paylaşma, çevrende kim merak ediyorsa onunla paylaş.

4. Engelli/hamile/yaşlı bireyler bindiğinde uyuma taklidi yapan gençler ; Bu hareket cidden terbiyesizliğin dik alâsı. Hamile biri için o sallantıda ayakta dengesiz durmanın ne derece tehlikeli olabileceğini söylememize gerek yok herhalde. Yaşlılar için bir şey demiyorum artık. Vicdanla alakalı çünkü bu. Ne ekersen onu biçersin. Yarın sen de yaşlanınca bacakların tir tir titrerken uyuma taklidi yaptığın zamanlarını hatırlarsın.

5. Telefon ekranı seviciler ; Telefondaki mesajlaşmalara yiyecek gibi bakan garip bir insan grubu var. Arkadaşlarınla buluşmaya giderken yazdığın tüm mesajları tepende okurlar. Ters ters baksan da utanmadan okumaya devam ederler. En ilginç insan tipi bence bu. Kolundan tutup dışarı atmalı ya da madem o kadar meraklı zorla buluşmalara götürülmeli. Arkadaşlarınla geyiğin dibine vurmuşken ortamda mal gibi kalıp kafasına dank etmeli, bir daha da elalemin telefonunu dikizlememeyi öğrenmeli.

22 Yorumlar

  1. Hahahha :) Çoğu raslatladıklarımı yazmışsın.. En çok rastladıklarım ve uyarmadan geçemediklerim arasında olanlar Telefon Ekranı Seviciler birde böğürerek konuşan ergenler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de uyarırım genelde, ise yaramasa da :)

      Sil
    2. işe yarayan uyarı yapacaksın :D taktik verebilirim bu konuda :D

      Sil
    3. Ooo taktik alırım :D

      Sil
  2. Bir de bir telefon markasının klasik ses tonunda çalan telefonunu açmak için çantada arayıp bulamayan , bulduktan sonra bütün otobüsün duymadığını düşünüp bağırabildiği kadar bağırarak meramını anlatan otobüs teyzeleri vardır ki , her an her otobüste karşınıza çıkarlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa evet bir de o teyzeler var doğru o da ayrı sinir bozucu

      Sil
  3. tüm bu sıraladıklarınıza eklenecek birokadar yada fazlası olduğunu hepimiz biliyoruz!!!!bence en doğrusu toplumu resetlemek diye düşündüm ama o da yetersiz olacaktır format atmak kurtarır bizim insanımızı çünkü saygı ve toplum eğitimi temelde yok(((((çok üzgünüm gerçekten ama bizim en büyük eksiğimiz bu(diploma ve öğrendiklerimizi işin içine katmadan bahsediyorum)sanırım ailedeki temel kavramlar geçmişten bugüne aktarılan eksiğimiz ve hep gözardı edilmenin hataları yaşanıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum ilkokula görgü kuralları dersleri zorunlu gelmeli. Ailelere de kurslar eşliğinde çocuk yetiştirme konusunda bilgiler verilmeli. Umarım cidden farkına varılır ve bu konularda adımlar atılır.

      Sil
  4. "5. Telefon ekranı seviciler" çok iyi yaa :D kesinlikle katılıyorum. Çok sinir bozucu bir olay. "Al sen cevap yaz bari" diyesim geliyor benimde :)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar blogunuzu çok beğendim ve takibe aldım bana da beklerim sevgiler http://betulunsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim gelirim iki bloğa da :)

      Sil
    2. Ben hep buradayım :) Bağımlılık yaptım senin bloga :)

      Sil
    3. Sevindim, herkes bağımlı olur inşallah da bolca okuyucum olur :)

      Sil
  6. Çok şeker bir dille anlatmışsın acı gerçekleri;) Takipteyim. Facebook sayfamız 'Blogger Kulübü'nde yazınızı paylaşıyorum... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. merhaba ne hoş bloğunuz var takibe aldım bende sizi bloğuma bekliyorum,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten hepsi doğru şeyler, özellikle de şu 5. Telefon ekranı seviciler çok meraklı bir millet olduğumuz için oluyor sanırım. O yüzden ben eğer telefonla işim yoksa dolmuşlarda elime bile almıyorum telefonu. Çok güldüm güzel bir yazı olmuş teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. Ben tesekkur ederim yorumunuz icin :)

    YanıtlaSil
  10. Telefon ekranı seviciler" çok iyi yaa :D kesinlikle katılıyorum. Çok sinir bozucu bir olay. "Al sen cevap yaz bari" diyesim geliyor benimde :

    YanıtlaSil
  11. eğer ayaktaysam mutlaka önümde saçı ağzıma girecek bir bayan vardır. Şu saçınızı önünüze alır mısınız diyesim var ama yanlış anlar diye seslenmiyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski