Çam Terebentinle Saç Uzatma

     Bir kaç yıl önce nette gezerken tesadüfen görmüştüm çam terebentini o günden beri hiç eksik etmedim dolabımdan. Her zaman kullanmadım yılda 1 yada 2 ay. O zamanlar saçımı düzleştirdiğimden olsa gerek aşırı kırılıyordu saçlarım haliyle de çok yavaş uzuyordu.
    Şimdi böyle bir problemim yok ama saçın
canlı durmasına katkı sağladığından ara sıra kullanıyorum. Bebe yağı kullandığımdan bunu azalttım ama zamanında saçımı karış karış uzatmıştır sağ olsun.
     Uygun da bir ürün. Hem uygun hem doğal daha ne olsun. Uzun süre de gidiyor bir minik şişesi. 50 mllik şişede satılıyor içinde çift kapak mevcut fiyatı da sadece 6 tl. Büyük şampuanın içine 1 kapak katmanız yeterli. Çalkalayıp normal şampuanlıyorsunuz saçınızı. Saçlarınız kuruysa bakım yağıyla desteklemenizi öneririm biraz saç uçlarını kurutuyor. Benim saçım yağlı olduğundan negatif bir etkisini görmedim ama kuru saçlı arkadaşlarımdan böyle bir şikayet aldım. Yine de uzattığı için kullanmayı bırakmıyorlar. Tüm şampuana koymak istemiyorsanız da tek yıkamalık şampuanı kenara ayırın. 3-4 damla ekleyip karıştırıp öyle kullanabilirsiniz. Zaten minik delikli bir kapağı var damla damla eklemenizi sağlıyor fazla döktüm mü kaygısı da olmuyor haliyle.
     Ben kokusunu seviyorum keskin bir çam kokusu var ıslakken kokuyu duyuyorsunuz ama kuruyken kalmıyor. Saçına direk uygulayanlar da var ama ben önermiyorum saç diplerinizde kabuklanma ve kaşıntı yapabilir. Şampuana katmak hem risksiz hem de zamandan tasarruf. Ben mutlaka deneyin derim faydasını görmüş biri olarak. Umarım memnun kalırsınız.

1 Yorumlar

  1. Çam terebentinin böyle bir etkisi olduğunu bilmiyordum, bir ara deneyeceğim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Daha yeni Daha eski